środa, 15 czerwca 2016

127. BLACK AND WHITE

Hej! Dziś zestaw z nową bluzką i butami które ostatnio bardzo chodziły mi po głowie :-) Teraz warto zainwestować takie sznurowane buty, baleriny czy sandałki kolorowe lub nie. Co do bluzki to styl boho lub tzw. hiszpanki również teraz królują na ulicach :-) W sklepach jest ich pełno więc napewno każda znajdzie coś dla siebie!

zapraszam dalej----->





 










ubrałam:
buty- czasnabuty.pl TUTAJ 
spodnie - H&M
bluzka- Orsay TUTAJ (jest jeszcze turkusowa! kusi mnie tak samo )


17 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie bialo-czarne zestawienia. Są zawsze na topie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym w tą Twoją całość wskoczyć bez mrugnięcia powieką, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie są super ;) Bardzo mi się podobają ;)
    Ogólnie cała stylizacja jest bardzo ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkusowa byłaby świetna, ale tej też nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wzorzyste spodnie:) Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną masz tę koszulę!
    Sama bym ją nosiła!

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam ostatnio podobną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzeczka i buty. Takie spodnie ostatnio chodzą za mną. B.ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie fajnie się komponują z bluzeczką :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam połączenie czerni i bieli. Piękne masz spodnie! :-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna stylizacja, spodnie wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw !
    sama noszę się podobnie :*
    pozdrawiam MARCELKA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie ! lubię takie we wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)