czwartek, 27 października 2016

159. Tweedowy płaszcz i spódnica do kolan

Hej!!
Dziś zestaw ze spódnicą za kolano , w kolorze mocnej czerwieni. Takie spódnice są dla wielu babcine ale mi się podobają :-p) Dobrałam do niej czarny prosty sweterek, którego szukałam bardzo długo i czarne buty z wszytą koronką. Jeśli chodzi o okrycie wierzchnie wybrałam mój ulubiony płaszcz tweedowy w kratę. Krata, czerwień i czerń uważam za bardzo pasujące na jesień. Ale wracając do płaszcza to styl tweedowy jest teraz modny, noś go, jest męski ale jeśli połączysz tweedowe rzeczy z kobiecymi (spódnica, szpilki) wyjdzie z tego naprawdę fajny zestaw! Z reszty zestawu mam milusi komin , który zawładnął me serce i myślę że nawet jak będzie zdziadziały to go nie wyrzucę :D I mam tutaj jeszcze torebeczkę z frędzelkiem, widzianą nie raz na blogu :-p Też tak szybko jej nie wyrzucę :D





Ale mnie wczoraj wirus dopadł z rana! Lepiej nie mówić... wymioty, biegunka, temperatura... Zdychałam cały dzień a na wieczór Tomek zawiózł mnie do ośrodka, tam dostałam zastrzyk i kroplówkę i dostałam sporą ilość leków. Dieta, kleik, kisiel i banany mogę jeść... Nie poszłam wczoraj do pracy, dziś i tak miałam wolne więc się cieszę bo dziś też mi słabo... Ale teraz trochę ozdrowiałam i zajrzałam na youtube i przypomniałam sobie, że mam zaległe zdjęcia !! Więc o to jest post 

 














BUTY - CCC
SPÓDNICA - allegro.pl
SWETER - allegro.pl
PŁASZCZ - Orsay
SZAL - Masha
TOREBKA - Camaieu

Jeszcze chciałabym zaprosić do odwiedzenia strony kobieceporady ! Często tam ostatnio zaglądam jest mnóstwo porad na różne tematy: moda, uroda, wnętrza, ślub, forum, rodzina - polecam!





Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl Na koniec jeszcze kilka moich fotek:






Zmykam połazić z pieskiem!!! Zobaczcie jak urusł :D








Post was created in cooperation with kobieceporady

30 komentarzy:

  1. Bardzo udana stylizacja, świetny zestaw kolorów, cudnie z tą spódnicą :)
    A piesek cudny, ja mam też czarnego z białym kołnierzem i łapkami, 2 dni temu był dzień kundelka
    i zamieściłam jego fotkę na fb, a ten zbiera lajki jak szalony ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Ci w czerwonym :) pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała stylizacja, bardzo ładny płaszcz :)
    Śliczny pieseczek :D

    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. ale słodka psina :)
    buciki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny płaszczyk :-) W tej fryzurze jest Ci bardzo ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiele razy pisałam, że bardzo fajnie wyglądasz w intensywnych barwach, więc się powtrózę, bo warto - niesamowicie dobrze Ci w czerwieni, w tej spódniczce też wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolor spódnicy :) Piesio rośnie, moja też rośnie i jest bardzo niegrzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny look, spódniczka mi się spodobała, a piesek jest uroczy :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk bardzo przypadł mi do gustu, muszę przyznać :) mnie ostatnio też dopadł taki sam wirus, dramat, wiem o czym mówisz.. u mnie na szczęście też trwało to tylko jeden dzień, chłopak poszedł do apteki po tabletki, wzięłam jedną i jak ręką odjął :) jednak dochodziłam do siebie kilka dni - zdrowiej szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz :) Podoba mi się spódnica, dla mnie ten fason jest szalenie wdzięczny i kobiecy. A Twój piesek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk jest świetny. Ciekawie "ograłaś" całą stylizację, oryginalnie i nietypowo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutki piesek!
    Płaszczyk bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że dobrze wygląda z tą spódnicą ;)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  15. super płaszczyk
    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. I love this! Looks so comfy and cozy!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia :) Słodka psinka! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ładnie!
    http://fejzyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Great post dear! :)
    Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC, write a comment and I follow you back :)
    vesnamar.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  20. Everybody loves a good puzzle games.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturalną krytyką!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomość prywatną - pisz na e-mail magda_lena330@wp.pl

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)