┼Ťroda, 1 marca 2017

194. ROZDANIE dla moich obserwator├│w ­čĺĽ

­čĺĽ

Przygotowa┼éam dla Was wreszcie obiecane rozdanie. Mam Was ju┼╝ ponad 200 - chc─Ö z tej okazji zrobi─ç prezent :) Wszystkie rzeczy kupi┼éam sama , wi─Öc zaanga┼╝owa┼éam si─Ö w t─ů akcj─Ö 100% :)




Zapraszam najpierw na mały regulamin:
1. Organizatorem jestem ja, wszystko kupiłam sama
2. Rozdanie odbywa si─Ö tylko na terenie Polski
3. Musisz by─ç publicznym obserwatorem mojego bloga
4. Rozdanie trwa od dzi┼Ť 1 marca do p├│┼énocy 7 marca. Losowanie b─Ödzie si─Ö odbywa┼éo poprzez wydrukowanie waszych komentarzy pod postem, potem  je pozwijam i wrzuc─Ö do naczynia i wygrzebi─Ö jedn─ů szcz─Ö┼Ťliw─ů karteczk─Ö.
5. Aby wzi─ů─ç udzia┼é w losowaniu nale┼╝y jak ju┼╝ wspomnia┼éam obserwowa─ç mojego bloga i umie┼Ťci─ç pod tym postem komentarz o tre┼Ťci:
   obserwuj─Ö jako: 
moje imi─Ö:
adres e-mail:
najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: 

6. Wyniki podam tu na blogu oraz osob─Ö wygran─ů poinformuj─Ö dodatkowo drog─ů meilow─ů. Je┼Ťli w ci─ůgu 2 dni osoba ta mi nie odpisze to losuj─Ö kolejn─ů osob─Ö. 
7. Paczk─Ö wy┼Ťl─Ö poczt─ů poleconym priorytetowym !!




­čĺĽ

32 komentarze:

  1. Obserwuje jako : Patrycja Sobolewska
    Imi─Ö: Patrycja
    e-mail: miras756@gmail.com
    Najbardziej w paczce podobaja mi sie woski i g─ůbeczka do makijazu:)
    Jest to pierwsze rozdanie w ktorym bior─Ö udzial☺ a n├│┼╝ sie uda

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje obserwator├│w ;) Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuj─Ö jako: Klaudia Kocurek
    moje imi─Ö: Klaudia
    adres e-mail: klaudiakocurek97@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: woski yankee oraz produkty Golden Rose kt├│re uwielbiam <3!

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuj─Ö jako: ka ja
    moje imi─Ö: Klaudia
    adres e-mail: kaja5411@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: Wybra┼éa┼Ť tyle fajnych rzeczy ┼╝e ci─Ö┼╝ko wybra─ç. Postawi─Ö jednak na woski poniewa┼╝ ju┼╝ od dawna chc─Ö je przetestowa─ç a ┼╝al mi na nie pieni─Ödzy.
    Gratuluj─Ö i oby tak dalej :)


    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuj─Ö jako: ma ra
    moje imi─Ö: Marta
    adres e-mail: mara180893@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi się: woski, ponieważ jeszcze nigdy nie miałam okazji ich wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ┼╗ycz─Ö wszystkim powodzenia w rozdaniu, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !!! :)
    Oczywi┼Ťcie bior─Ö udzia┼é :)
    obserwuj─Ö jako: Aleksandraaa
    moje imi─Ö: Ola
    adres e-mail: aleksandra.blog@op.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: eyeliner golden rose & ┼Ťwieczki yankee candle :)
    ┼Üwietne rozdanie :) mam nadziej─Ö, ┼╝e mi si─Ö poszcz─Ö┼Ťci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuj─Ö jako: Patrycja Bajerczak
    moje imi─Ö: Patrycja
    adres e-mail: patixa098@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: Eyeliner z Golden Rose, na kt├│ry poluj─Ö ju┼╝ od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuj─Ö jako: Maddlenn
    moje imi─Ö: Magda
    adres e-mail: magdalenagawrylo@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: g─ůbeczka do makija┼╝u i wosk yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy zestaw i powodzenia w dalszym blogowaniu :)
    Bardzo ładny kolor eyelinera <3
    U mnie tak┼╝e Rozdanie kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuj─Ö jako: Marta Anna Joanna
    moje imi─Ö: Marta
    adres e-mail: martannajoanna@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: woski

    OdpowiedzUsuń
  12. No proszę, trafiłam na konkurs :) życze powodzenia uczestnikom

    OdpowiedzUsuń
  13. obserwuj─Ö jako: Kinga Bylina
    moje imi─Ö:Kinga
    adres e-mail:sweet6663@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: Woski :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako stylebymonita, mam na imie Monika, e-mail stylebymonita@gmail.com, w paczce najfajniejsze sa woski.

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuj─Ö jako: brisingr M
    moje imi─Ö: Marta
    adres e-mail: brisingrm18@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: ┼Ťwiece :D

    OdpowiedzUsuń
  16. obserwuj─Ö jako: sylwia s
    moje imi─Ö: Sylwia
    adres e-mail:kosmetykoweszalenstwo@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö:woski

    OdpowiedzUsuń
  17. obserwuj─Ö jako: Istota ludzka
    moje imi─Ö: Emilka
    adres e-mail: emi45@vp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: woski! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuj─Ö jako: buycheaplookfit
    Moje imi─Ö: Monika
    adres email: mon.zurawska92@gmail.com
    Najbardziej podoba mi si─Ö g─ůbeczka do makija┼╝u!:)
    Pozdrawiam serdecznie!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuj─Ö jako: Sylwia M
    moje imi─Ö:Sylwia
    adres e-mail:slwia6612@o2.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: yankee candle

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuj─Ö jako: z fotografi─ů na co dzie┼ä
    moje imi─Ö: Klaudia
    adres e-mail: zfotografianacodzien@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: cudowny eye liner i woski YC <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne nagrody i ┼╝ycz─Ö powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuj─Ö jako: Klaudia M
    moje imi─Ö: Klaudia
    adres e-mail: Klaudia.m@x.wp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: woski YC oraz g─ůbeczka do makija┼╝u <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Kochana, oby więcej takich sukcesów. Piszesz wspaniale, więc jestem pewna, że niedługo będziesz już znana w dosłownie w całej blogosferze :*
    O ile ju┼╝ nie jeste┼Ť :)

    obserwuj─Ö jako: Z naciskiem na szcz─Ö┼Ťcie
    moje imi─Ö: Kamila
    adres e-mail: znaciskiemnaszczescie@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: G─ůbczeka, wygl─ůda tak uroczo i s┼éodko. No i oczywi┼Ťcie jest jednym z wa┼╝niejszych u┼╝wyanych przeze mnie rzeczy, wi─Öc nowa jak najbardziej si─Ö przyda.

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuj─Ö jako: Psychodela x3
    moje imi─Ö: Anita
    adres e-mail: psychodelax3@interia.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: g─ůbeczka, jestem ciekawa jak si─Ö spisuje:))

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuj─Ö jako: Joanna N.
    moje imi─Ö: Joanna
    adres e-mail:asia1481@wp.pl
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: g─ůbka do makija┼╝u.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  26. obserwuj─Ö jako: Zaczarowanaa F.
    moje imi─Ö: Ania
    adres e-mail: zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    najbardziej w paczce podoba mi si─Ö: W sumie wszystkie rzeczy mi si─Ö podobaj─ů, ale chyba najbardziej ciekawi─ů woski i p┼éatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. obserwuj─Ö jako: dorota wysocka
    moje imi─Ö: dorota
    adres e-mail: dorota_wysocka@epf.pl
    najbardziej w paczce podobaj─ů mi si─Ö: p┼éatki pod oczy

    OdpowiedzUsuń

Dzi─Ökuj─Ö za ka┼╝dy pozostawiony komentarz! Ten pozytywny jak i z kulturaln─ů krytyk─ů!

Masz pytania - odpowiadam w komentarzach :-) Masz wiadomo┼Ť─ç prywatn─ů - pisz na e-mail :-)

Dziękuję za wizytę, zostań na dłużej :-)